ÀREA COL·LEGIATS/DES: accedir
COM COL·LEGIAR-SE
POSTGRAU EN PERSPECTIVA DE GÈNERE A LES POLÍTIQUES PÚBLIQUES[+]
COLPIS CATALUNYA
L'INFOCOLPIS
Envia'ns el teu correu electrònic si vols rebre el butlletí del Col·legi.
He llegit i accepto la política de privacitat, l'avís legal i l'enviament de l'Infocolpis



RECOMANEM
MÚTUA GENERAL DE CATALUNYA
MÚTUA GENERAL DE CATALUNYA [+]
MÀSTER EN TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL APLICADA (TISA)
MÀSTER EN TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL APLICADA (TISA) [+]

Notícies del col·legi

Unes 80 persones assisteixen a la xerrada 'Com fer un estudi de mercat amb pocs recursos'

El Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya va organitzar, juntament amb la xarxa Alumni de la Universitat de Barcelona, la xerrada 'Com fer un estudi de mercat amb pocs recursos', el passat 23 d'octubre. Una vuitantena de persones van assistir a aquesta conferència, a càrrec de la sociòloga Claudia Vallvé, consultora de la Xarxa Consultors i membre del Col·legi.
Unes 80 persones assisteixen a la xerrada 'Com fer un estudi de mercat amb pocs recursos'

Clàudia Vallvé va exposar els elements clau per fer un estudi de mercat. Segons la sociòloga el primer pas és planificar acuradament la recollida i gestió de la informació, tenint clar i definit quin és l'objectiu que es pretén aconseguir amb aquesta informació. Seguir un mètode estructurat, identificar les preguntes clau, triar la tècnica més adient a cada pregunta i fer el seguiment de la informació obtinguda són els principals aspectes a tenir en compte a l'hora de dissenyar un estudi de mercat, que ens permetrà prendre decisions, identificar riscos, definir aliances estratègiques i presentar el pla d'empresa a possibles inversors i socis.

 

Roger de Llúria, 155-157, entresòl 1a | 08037 Barcelona | T: 932 414 122 | F: 932 002 209 | A/E: colpis@colpis.cat | Avís Legal |  Disseny web