ÀREA COL·LEGIATS/DES: accedir
COM COL·LEGIAR-SE
POSTGRAU EN PERSPECTIVA DE GÈNERE A LES POLÍTIQUES PÚBLIQUES[+]
COLPIS CATALUNYA
L'INFOCOLPIS
Envia'ns el teu correu electrònic si vols rebre el butlletí del Col·legi.
He llegit i accepto la política de privacitat, l'avís legal i l'enviament de l'Infocolpis



RECOMANEM
MÚTUA GENERAL DE CATALUNYA
MÚTUA GENERAL DE CATALUNYA [+]
MÀSTER EN TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL APLICADA (TISA)
MÀSTER EN TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL APLICADA (TISA) [+]

Notícies del col·legi

COM CREAR SERVEIS INNOVADORS CENTRATS EN L'EXPERIÈNCIA DE L'USUARI

Inscripcions obertes fins el 12 de juny
COM CREAR SERVEIS INNOVADORS CENTRATS EN L'EXPERIÈNCIA DE L'USUARI

El Service Design (Disseny de serveis i experiències) és una metodologia d'innovació que ajuda a crear experiències úniques dissenyant serveis des de la perspectiva dels usuaris per a aconseguir tenir clients satisfets i fidels amb la nostra "experiència de marca".


Per a complir aquest objectiu hem de connectar amb els seus hàbits, interessos i preocupacions, observant-los i empatitzant amb ells per a descobrir què fan, com ho fan i per què ho fan, què els motiva i què els molesta. En definitiva, es tracta de "viure i conèixer les seves experiències" i posar en el centre als usuaris/clients per a crear i innovar en serveis "personalitzats" que cobreixin necessitats reals.

ENLLAÇ D'INTERÈS
FITXER ADJUNT
Roger de Llúria, 155-157, entresòl 1a | 08037 Barcelona | T: 932 414 122 | F: 932 002 209 | A/E: colpis@colpis.cat | Avís Legal |  Disseny web